Reklamacije
Svi naši kupci poseduju pravo na reklamaciju robe poručene putem naše online prodavnice. Naša internet prodavnica posluje u skladu sa zakonima Republike Srbije i poštujemo prava svojih kupaca. Odgovor na Vašu reklamaciju ćete dobiti u najkraćem mogućem roku, a najkasniije u roku od 8 dana od prijema reklamacije. Sam rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana njenog prijema (za tehničku robu ovaj rok je do 30 dana). Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
Prodavac je dužan da u slučaju odbijanja reklamacije pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču (obrazloženje o neprihvatanju reklamacije). Takođe, u slučaju odbijanja reklamacije prodavac je dužan da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja sporova vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje sporova.
U nastavku pročitajte detaljnije na koji način se vrši proces reklamacije, zamene ili povrata. Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili nedoumicu budite slobodni da nas kontaktirate i mi ćemo se potruditi da dobijete konkretna uputstva i pojasniti proceduru kako da ostvarite reklamaciju: email: farmerkeshop@gmail.com – tel: +381 62 33 61 61
Oštećenje prilikom transporta
Svako oštećenje robe prilikom transporta ili ukoliko npr. nedostaje deo pošiljke ili je proizvod neispravan kupac je dužan da prijavi u roku od 24 časa od prijema robe. Molimo Vas da robu tj. samo njeno pakovanje proverite još dok je kurir tu. Ukoliko ima vidljivih tragova po samoj ambalaži pakovanja i proizvoda zamolite zaposlenog u kurirskoj službi da sačeka da proverite i da li je sam sadržaj tj. proizvod oštećen. Ukoliko postoji potreba za reklamacijom javite nam se da Vam pojasnimo dalju proceduru i proces reklamacije.
Ne odgovara mi veličina?
Ukoliko Vam npr. ne odgovara veličina farmerki ili drugih odevnih predmeta, naravno moguće je izvršiti zamenu. Sve što je potrebno je da nam pošaljete proizvod nazad na našu adresu. Bitno je da nam navedete za koju veličinu da zamenimo, najlakše je da u sam paket ubacite papir na kojem ćete napisati za koju veličinu da izvršimo zamenu. Što se tiče poštarina i troškova transporta, kada šaljete ka nama Vi snosite troškove, a kada Vam budemo vraćali odgovarajući proizvod na Vašu adresu mi ćemo Vam izaći u susret i snositi troškove dostave. Molimo Vas da pri slanju paketa koristite neku od kurirskih službi: Postexpress, Dexpress, Bex ili Aks .
Zamena
Ukoliko je proizvod stigao u ispravnom stanju, međutim Vi niste zadovoljni i želeli biste zamenu za drugi proizvod iz naše ponude. To je naravno moguće, potrebno je da nas obavestite o tome i da nam proizvod vratite u ispravnom, nekorišćenom stanju. Ovo pravo možete ostvariti najviše 14 dana od prvobitnog prijema paketa.